piątek, 13 grudnia 2013

Ogłoszenie

Chciałabym Was bardzo przeprosić. Nie chcę nawet liczyć jak długo nie dodałam nowego rozdziału. Wiem, zasługuje na to żebyście mnie udusili, powiesili czy co tam jeszcze. W każdym razie nie pojawiają się notki, ponieważ mam strasznie dużo nauki, zamieszania w życiu no i troche brakuje mi weny i zapału. W dodatku jestem całkowicie pochłonięta nowym blogiem, a czytając Wasze opowiadania o Delenie mam wrażenie, że moje wypada słabo :(
Zbliża się przerwa świąteczna i właśnie wtedy dodam roździał. Nie moge Wam podać dokładnej daty, bo sama jej nie znam. Możecie się spodziewać nn w prawdopodobnie za jakieś dwa tygodnie. :)
Jeszczę raz chciałabym Was przeprosić. Uwielbiam Was i wasze komentarze, więc błagam nie bądźcie na mnie za bardzo źli. :)
Do zobaczenia za dwa tygodnie. :D
Postaram się napisać coś fajnego. Mam nadzieję, że mi się uda. Tymczasem zapraszam na mojego drugiego bloga -----> KLIK

3 komentarze :

  1. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award ;) damonelenaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Udusili? Może nie bedzie tak źle :)
    Zapraszam do mnie na nn po-prostu-tylko-ja.blogspot.com
    Czekam na Twój rozdział.
    Udanego Sylwestra Życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz zabieram się za czytanie, a na razie zapraszam szanowną autorkę na nowy rozdział mojego opowiadania. :) Powracam po długiej przerwie!
    Ola z darkest-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń