sobota, 7 września 2013

Niestety to nie rozdział :(

Przepraszam Was, ale dziś nie dam rady dodać rozdziału. Po protu mam pare spraw na głowie i nie wyrobie się. Postaram się dodać rozdział jutro, ale nic nie obiecuję. Jeszcze raz przeprasza. I jest jeszcze druga sprawa. Od jakiegoś czasu poważnie zastanawiam się nad zamknięciem bloga. Powód jest prosty. Brakuje mi zapału do pracy. Komentarzy jest bardzo mało i przez to nie mam mobilizacji. Będę musiała jeszcze się nad tym dobrze zastanowić, bo utknęłam w połowie historii Deleny. Póki co rozdziały będą dodawane. ~ Annabelle

7 komentarzy :

  1. dodawaj! :) chcę czytać dalej :3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie piszesz, ciekawa historia, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh przyłączam się !

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zamykaj bloga! piszesz świetnie, mało osób komentuje ale dlatego ze to lenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, znalazłam twojego bloga wczoraj już przeczytalam tyle i naprawdę szkoda że przerwałas:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zamykaj bloga !! Prosze zostań z nami !! http://damonelenaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie rezygnuj! teraz może malo komentuje, bo szkoła się zaczęła i wgl. ale nie rezygnuj! masz talent, a pisanie bloga tylko rozwija Twoje umiejętności!
    ps. zapraszam na nn u mnie :)
    http://life-is-brutal-and-u-know-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń